کلید مینیاتوری F&G - نت الکتریک -تک پل تا چهار پل- تیپ B/C/D- قیمت فیوز اف  ان جی

تاریخچه شرکت اف اند جی F&G؛ نمایندگی اف اند جی F&G

در سال ۱۹۴۵ میلادی تـوسـط آقــایــان Felten & Guilleaume در شهر Kleedorf اتریش فعالیت خود را آغاز نمود. از ابـتدای تـأسـیس مدیران آن، نـگاه ویژه‌ای به نوآوری و اختـراعـات داشتـه،و واحد تحقیق و توسعـه این شرکت یکی از موفق‌ترین ها در جهـان مــی‌باشـد که گـواه ایـن مـوضوع ثـبت اختـراعــاتـی هـمـچـون کلیـدهای جریان نـشـتی (RCD) در سـال ۱۹۵۸ و بـرق‌گـیر در سـال ۱۹۸۸ می‌باشد.
بنا به سیاست های مدیتریتی ، شـرکت F&G در سـال ۱۹۹۸ بـا شــرکـت مولر Moeller آلـمــان مــشــارکـت بـیـــن‌الـملـلـی را ایـجـاد و بـه عنـوان مجـمـوعــه شـرکت‌هــای F&G-Moeller در سراسر دنـیـــا بـا ۱۱/۰۰۰  نـفر نیروی انسانی و گردش مـالـی ۱/۵ میلیارد یورو در سال فعالیت خود را از سرگرفت.

اما گــروه Moeller در سـال ۲۰۰۸ تـوسـط گـروه شـرکـت‌هــای  Eaton  خریداری و هم‌اکنون تمـامـی محصـولات ایـن گـروه با برند Eaton بـه بـازارهای جهانی عـرضه مـی‌گردد.

Eaton در مـاه مـارس ۲۰۱۷ و پس از اخـذ مـجـوزهـای لازم قـرارداد همکـاری و فعـالیت تحـت لیسانس با گروه صنعتی را از سر گرفتـه و هم‌اکنون تمامی تولیدات این شرکت از مـواد اولیه و قطعات پیش‌سـاخته Eaton تحت لیسانس و با نظارت شرکت Eaton تولید می‌گردد.

معرفی و لیست قیمت محصولات EATON-F&G اف اند جی - ایران پرتو | نمایندگی اف  اند جی

دسته بندی کلیدهای مینیاتوری از محصولات F&G اف اند جی 

کلیدهای مینیاتوری بسته به محدوده قطع جریان آنها به دو دسته تندکار و کندکار تقسیم می شوند که این تقسیم بندی تیپ کلیدها را تعیین می کند.

کلیدهای تندکار محدوده قطع جریان کمتری دارند و بعد از احساس اضافه جریان، با تاخیر بسیار کمی مسیر جریان اضافه را قطع می کنند.

ولی کلیدهای کندکار، نسبت به کلیدهای تندکار، محدوده قطع جریان آنها بیشتر بوده و سرعت قطع ملایم تری دارند، با تاخیر بیشتری عمل می کنند و طبیعتا در اضافه جریان بیشتری فرمان قطع را صادر می کنند.

از این دسته از کلیدها بیشتر برای حفاظت مدارات موتوری استفاده می شود، زیرا در این مدارات جریان راه اندازی بالاست و علت کارگذاری کلید مینیاتوری کندکار این است که تاخیر در عملکرد آنها باعث قطع سریع موتور به محض راه اندازی نشود چرا که جریان راه اندازی موتور های الکتریکی از جریان نامی آنها بیشتر میباشد.

کلید محافظ جان F&G چیست؟

کلید محافظ جان F&G اف اند جی یکی از انواع کلید های حفاظتی برقی می باشد که برای حفاظت اشخاص و تجهیزات ، در یک سیستم برقی مورد استفاده قرار می گیرد.
کلید های محافظ جان با تشخیص کمترین جریان نشتی در جریان های ۳۰ و ۳۰۰ میلی آمپر نسبت به قطع مدار اقدام میکنند تا از بروز حادثه جلوگیری نمایند.